“Escrius davant la necessitat de compartir un neguit, un desesper, un descobriment o una injustícia. Escrius des del moment que prens consciència que hi ha un món paral·lel al real, que és la ficció.”

Àngel Burgas

dijous, 17 de març del 2016

La Janna ens recomana... Anastàsia Krupnik

La Janna F. ja ens havia recomanat alguna lectura. En aquesta ocasió ens porta Anastàsia Krupnik, una novel·la on la seva protagonista comparteix amb nosaltres els seus problemes, tot anotant-los en un quadern. Un d'ells és que té un nom difícil de pronunciar i els seus pares li han anunciat que tindrà un germanet. Això és el que li ha semblat:
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=15578191

"Quan vaig començar a llegir aquest llibre em pensava que no m'agradaria però a llarg de passar les pàgines i de llegir-lo em va començar a agradar perquè en alguns moments em sentia fins hi tot una mica identificada.

És un llibre que s'entén molt bé, està ben explicat i es fàcil d'entendre amb adjectius el definiria com a una narració entretinguda, divertida, interessant...

Per acabar us deixo un petit resum del llibre:

Anastàsia Krupnik, un llibre que narra les vivències quotidianes d’una noia de 10 anys, filla d’artistes excèntrics (pare poeta i professor de literatura i mare pintora), que anota els seus secrets i desitjos en un quadern que sempre porta a sobre i on fa llistes amb les coses que estima i les que odia de la vida, en un moment especial des que els seus pares li diuen que tindrà un germà."

I ja sabeu, gaudiu la lectura... I compartiu-la!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar!