Mapa de llibreries de Barcelona



"Hi ha un moment en la vida de les persones decents que es caracteritza pel desig irresistible de comprar un llibre."


Josep Maria de Sagarra, "Les hores dels llibres".

dimecres, 31 de maig de 2017

L'Eric ens recomana... El misterio de los 7 goles en propìa puerta

https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=16004300Com ja sabreu, ens estem posant al dia publicant Recomanacions que ens havien quedat al calaix. Ara és el torn de l'Eric L., que ens porta el segon títol de Los futbolísimos, una colla d'amics a qui apassiona aquest esport. Porta per títol El misterio de los siete goles en propia puerta i està escrit per Roberto Santiago, autor polifacètic de novel·la juvenil, director de cinema, guionista, autor d'obres teatrals...
 
"El libro trata sobre que el equipo de futbol Soto Alto queda convocado para un torneo de futbol. El equipo tiene todas las de perder, pero gana por una técnica de los padres que consiste en aporrear una sartén con una cuchara. La técnica distraía al portero del equipo contrario, el cual les decía que pararan; ellos no hacían caso de lo que les decían, el entrenador intentaba que el portero se diera cuenta de que le pasaban la pelota pero no le escuchaba por culpa de los padres del equipo Soto Alto. En resumen, una estrategia perfecta para que se marquen goles en propia puerta. 
 
La historia tambien tiene un punto romántico porque el protagonista de la historia está profundamene enamorado de una chica que también juega en el equipo. Ella, a su parecer, es muy guapa, pero no es el único que está enamorado de ella, también lo están otros jugadores de otros equipos del torneo.

En el torneo juegan los mejores equipos de toda España y parte de Europa. Por ejemplo hay equipos de Italia, Holanda, Reino Unido, Francia...

El libro continua pero qué gracia tendría que os lo resumiera todo yo. Así que para saber más de él tendréis que leeros el libro.

En resumen, recomiendo el libro porque es tanto entretenido como gracioso, ademas de tener un toque romántico.

Soy Eric y espero que os guste el libro, que lo leais y lo disfruteis tanto como yo."

https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=16681405
A la Biblioteca tenim aquesta col·lecció a la nostra llista de desitjos. Però si no us podeu esperar a que el comprem, cliqueu sobre el títol i veureu en quines Biblioteques de la xarxa de la Diba el tenen disponible. Això sí, com que tenim clar que el futbol té molt de ganxo entre vosaltres, aquí us deixem una tria d'altres col·leccions similars que podeu trobar a la Biblioteca.
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=16031500
I ja sabeu, gaudiu la lectura... I compartiu-la!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar!